sobota, 22 lutego 2014

Witajcie :) I znów kolejny weekend, wolny od pracy, pełen relaksu. Lubię czasami tak poleniuchować, szczególnie jeśli za oknem jest bardzo wietrznie i deszczowo. Za tydzień skończy się odpoczynek, ponieważ zapisałam się na siłownie. Moim celem tak jak już kiedyś Wam pisałam jest przybrać na wadze oraz wyglądać fit :D i oczywiście dobrze się czuć. Jakiś czas temu ćwiczyłam w domu ale motywacja uciekła w kąt. Chcę wrócić znów do tego co było jeszcze tak nie dawno. To daje tyle energii:))))

 Na chwilę obecną ważę 51 kg przy wzroście 170 cm. Dzisiaj mój narzeczony rozpisał mi moje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne.


2071 kcal dzienne zapotrzebowanie
w tym:

100 gram Białka
300 gram Węglowodanów
45 gram Tłuszczy


Zaczynam wprowadzać to powoli od dzisiaj. Wszystko co zjadłam zapisuję i liczę wszystkie moje dzisiejsze białka, węgle i tłuszcze. Nie mam jeszcze żadnej sprecyzowanej diety. Jem po prostu to na co mam ochotę. Nie długo jednak się to zmieni.
Będę dodawać zdjęcia i opisywać wszystko wraz z moimi postępami:)


Poniżej kilka zdjęć siłowni na której już nie długo będę wylewać swoje poty.





























3 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałości życzę ;) pozdrawiam WOMAN-WITH-CLASS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwasz na pewno i tego Ci życzę!;) z chęcią zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzymamy kciuki :) nie poddawaj się i trwaj :) / ja tez do wiosny probuje pozbyc sie kilku zbednych kg :)u mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zaprazam :))mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń