sobota, 15 marca 2014

Kocham wiosnę...

Hejka :) Piękna pogoda za oknem. Termometr na oknie w słoneczku pokazuje 27 stopni. Kocham Irlandię za takie słoneczne dni. Po mojej dłuższej nieobecności wracam z nadzieją, że będę tutaj częściej. Ostatnio dużo się działo i mój komputer był uruchamiany bardzo rzadko. 2 tygodnie temu w odwiedziny przyleciał do mnie znajomy z Anglii z którym kiedyś pracowałam. Nie widzieliśmy się około 6 lat. Dzięki niemu poznałam mojego narzeczonego :) Czas spędziliśmy bardzo fajnie. Troszkę imprezując i zwiedzając. Niestety w tym czasie rozchorowałam się. Grypa- moja częsta zmora przez klimat jaki tutaj mi towarzyszy. Gdy po grypie doszłam do siebie dopadła mnie grypa żołądkowa ;/ było jeszcze gorzej. Na szczęście doszłam już do siebie.

W zeszły weekend była moja impreza urodzinowa :) Było bardzo wesoło. Miło spędzony czas w towarzystwie sympatycznych znajomych. W pracy również urodziny minęły bardzo fajnie.
Poniżej zdj zestawu urodzinowego. Życzę wszystkim miłego i słonecznego weekendu :))


















I wspaniałe prezenty :) Jeden mój wymarzony prezent nie dotarł jeszcze do mnie ale już jest coraz bliżej, nie mogę się doczekać.... <3











5 komentarzy:

  1. wpadł mi w oko ten zestaw;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, these items are all so amazing. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione "wszystkiego najlepszego" w takim razie :) Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń