czwartek, 20 lutego 2014

Walentynkowy Glossybox

Witajcie :)))) Jak leci? Ja wraz ze znajomymi 2 dni temu kupiłam bilety na wakacje w maju. To był totalny spontan. Rozglądałam się za biletami do Polski ale mój chłopak powiedział - Ania sprawdź tak z ciekawości ile kosztują bilety na Teneryfe w maju. Więc sprawdziłam i akurat była jakaś duża promocja :D Więc nie czekając na nic od razu je kupiliśmy. Dołączyły do nas jeszcze 4 osoby, ale może będzie nas więcej. Teneryfe odwiedzę już po raz czwarty. Uwielbiam to miejsce i jeszcze nie raz tam wrócę:)



Dzisiaj przyszedł do mnie walentynkowy Glossybox. Pudełko jest śliczne. Zawartość tym razem bardzo mnie ucieszyła :) W pudełku znajdywało się 5 produktów plus niespodzianka w postaci batonika (bardzo pyszny :D). Poniżej zdjęcia i opisy :)
















Nougat London Sparkling Body Shimmer. Ekstrakt z malwy,vitaminy E i olejków z kiełków pszenicy pozostawi skórę luksusowo pachnącą z odrobiną blasku. Można użyć na dekolt aby stworzyć błyszczący efekt lub na nogi, aby stworzyć złudzenie dłuższych nóg.



Maybelline Master Kajal Liner. Ja otrzymałam w kolorze czarnym :)Jeszcze nie testowałam.





Je't adore Aromatics Shampoo & Sensual Hydrating Hair Conditioner. Je't adore pielęgnacja, rewitalizuje i odżywia włosy. Różnicę można zauważyć po kilu dniach.




NV Chunky Lip Crayon. Jest idealna w podróży, na wakacje lub imprezę. Może być używana w dzień i w nocy by dodać pięknych kolorów. Ja dostałam w kolorze różu z dodatkiem drobinków.





Sleep in Rollers Backcombing Brush. Zaprojektowana by zapewnić dużą objętość włosów. Mała, poręczna idealna do torebki.



3 komentarze: