niedziela, 16 lutego 2014

Hej. Jak minął wam weekend. Mój minął jakoś... W sobotę mieliśmy wszystko zaplanowane, ponieważ o 16:00 ruszała sprzedaż biletów na Tomorrowland. Rano pojechaliśmy na zakupy. Kupiłam parę fajnych rzeczy i cudowny strój kąpielowy :D Nie mogłam mu się oprzeć. Wiem, że dopiero jest luty ale tutaj zawsze tak wcześnie wszystko jest a jak się czeka na później to ciężko dostać swój rozmiar bo wszystko wykupione. Posta z zakupami dodam jutro :) Byliśmy pewni, że uda się kupić te bilety. Niestety czekając 1,5 godziny w kolejce wyskoczyła nam informacja na stronie,że wszystkie bilety wyprzedane :(((
Czy ktoś z Was był kiedyś na tym festiwalu? Moim marzeniem jest tam być choć raz i wiem, że kiedyś ten czas nadejdzie :D 

Dzisiejszy dzień minął dosyć szybko. Praca, dom, obiad i trochę odpoczynku oraz coś na poprawę nastroju:

Moje ulubione lody:




Tomorrowland 2013 <3



2 komentarze:

  1. mi weekend minął bardzo szybko, ale i bardzo przyjemnie :) Życzę, aby Ci się kiedyś udało zobaczyć ten festiwal na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieje, że kiedyś się uda :)))

      Usuń