niedziela, 2 czerwca 2013

Wolneeee :)

Wczorajszy dzień minął mi tak szybko, że nawet nie miałam czasu by dodać posta. Byłam w pracy- to był mój ostatni dzień przed urlopem ;)))) yeeeee więc teraz wolne aż do 20 czerwca. Później pojechałam zrobić sobie rzęski a po powrocie czekała mnie bardzo miła niespodzianka od kochanego z okazji dnia dziecka hehehe. Oczywiście zgodnie z planem zrobiłam przysiady resztkami sił. Dzisiejszy dzień prawie cały spędziłam na sprzątaniu, praniu itd... w między czasie złapałam trochę promieni słonecznych,w końcu moja blada skóra nabrała ładnego koloru ;) Jakimś dziwnym trafem do Irlandii w końcu zawitało lato :) A mi zostały jeszcze tylko 2 dni i zobaczę w końcu moją kochaną rodzinkę. Poniżej kilka fotek z zielonej Irlandii.


Niespodzianka na Dzień Dziecka :)

















2 komentarze: