środa, 29 maja 2013

Słońce,słońce,słońce :))))))))

Dzisiaj u nas prze piękny dzień, co rzadko się zdarza. Często jest tak, że wtedy kiedy jest taka ładna pogoda muszę iść do pracy :( Dzisiaj na szczęście mam wolne, było małe opalanko na ogródku a później długie zakupy. Za tydzień w środę lecę na wakacje do Polski. Odliczam dni i godziny do wylotu. Bardzo tęsknie za rodziną i znajomymi :( Mam nadzieję, że pogoda w Polsce dopisze. Brakuje mi słońca..... Każdy kto mieszka w Irlandii wie jak ciężko tutaj o ciepły i słoneczny dzień.




Założyłam moje najwygodniejsze buty. Na zakupach spędziliśmy z chłopakiem kilka godzin więc postawiłam na wygodę:)














Udało mi się upolować na wyprzedaży fajne spodnie:




    I szafeczkę na moją toaletkę za grosze :)



4 komentarze:

  1. Piękna szafeczka :) Pocieszę Cię, bo w Polsce cały czas ostatnio pada i jest ziiimno ;)
    http://fashionablewhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że przywiozę do Polski choć trochę słońca.

      Usuń
  2. dokładnie ja wyżej - szafeczka jest urocza! ;)) ale spodnie też niczego sobie, sama szukam idealnych, podartych gaci... ;))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń